lördag 3 maj 2008

The stork was at Florian & Diana's Door!



Idag såg vi en skölpadda, den var minst 30 cm lång! Den låg utanför Tyskarnas hus.Vi sa att den hette Carro för att tyskarna fick en bäbis i dag som hette Carolin.Carolin var jätte liten, ävenom jag bara såg henne på en bild!He He!Okej, vi tog skölpaddan Carro till "ponden". När vi släppte ut henne så var det sorligt, men jag vet att hon var glad för att hon åkte ner i vattnet som en blixt!Och när vi skrek hej då, så kom skölpaddan Carro ut från vattnet.

// Johanna


...yes, the stork was definitely visiting our German friends: CONGRATULATIONS TO LITTLE CAROLIN BRECHT, born May 3rd 2008! Here's the proud father with big sister Elisa:
//Hanna

7 kommentarer:

Anonym sa...

fett stor sköldpadda den verkar väl vara snäll okså



från adde

Anonym sa...

ja,den är!

Anonym sa...

en igelkott är väl typ lika söt som en sköldpadda det är en utanför mitt hus

Anonym sa...

fett kul i usa jag skulle kunna åka ´ditt typ 20 gånger ´jag ska dit typ om 2 år
och se ishockey fett kul


saknar dig johanna!!

Anonym sa...

fett kul i usa jag skulle kunna åka ´ditt typ 20 gånger ´jag ska dit typ om 2 år
och se ishockey fett kul


saknar dig johanna!!

Anonym sa...

Hej Adde,
igår kväll var vi på sportpuben, åt middag o kollade på "Z", "Lidas", Franzen o Samuelsson på storbild. Vi såg Detroit vinna den andra finalmatchen 3-0 mot Pittsburg.

Anonym sa...

detroit red wings dom äger vinner säckert på bortapaln två matcher och blir stanley cup mästare